19 mars 2015

Stötta kampen mot cancer

Det finns få saker som berör mig så mycket som cancer... Det känns som om sjukdomen gör sig mer och mer påmind i mitt liv allt eftersom åren går genom att fler och fler i min närhet drabbas. Det är en sjukdom som berör alla... Mer än var tredje person i Sverige kommer under sin livstid att drabbas av cancer. Är inte det galet?!

Jag har blivit kontaktad av ett företag som heter For Life som frågade mig om jag ville göra ett blogginlägg om dem för att sprida information om deras verksamhet. Deras koncept är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för cancerforskning. Man kan bland annat beställa ett armband med sitt mobilnummer på, vilket jag tycker är en riktigt bra idé till Noah sedan när han blir lite äldre (han skulle bara slita sönder armbandet nu).

Så gå in och kika i deras butik och se om du hittar något för dig. Och stötta kampen mot cancer på samma gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar